Kender omkostningerne og ved hvordan man kan spare på Air fragt skibsfart

Luftfragt, skibsfart, i de fleste tilfælde er temmelig kompliceret, når det kommer til prissætning. Men der er selvfølgelig nogle områder, når alt du behøver er at kigge på prislisten og voila – din parcel er allerede i luften.

Breve og pakker prissættes ofte baseret på vægt, vælger størrelse og serviceniveau afsenderen. Disse er ofte fast og sjældent vil man finde store forskelle i prissætningen. Men med hensyn til air freight shipping priser, det er ikke godt at være overrasket over, hvor høj en vare kan koste.

Den nationale Motor fragt trafik forening har givet et system til prissætning forsendelser kendt som de nationale Motor fragt klassificering. Dette virker på princippet om at oprette klasser for varer og for hver klasse er nogle generelle priser.

Elementer er dybest set grupperet i forskellige typer lette notering. Denne gruppering er baseret på kvalifikationer som loadability, blandet miljø hensigtsmæssighed, tæthed og en række andre faktorer. I almindelighed, gælder fragt klasser for alle emner – fra express breve til enorme machineries herunder helikoptere og fly. Fragt klasser spænder fra 50 til 500.

Fragt forsendelser er bedømt med “per hundrede pounds” parameter. Men andre luftfragt speditører gøre brug af per hundrede vægt system og cwt.

Hver fragt klasse er i stand til at give rabatter på basisrente. Plus, der er altid rabat på transport priser.

Ikke desto mindre kan sådanne rabatter være sat ud af gebyrer, der er ofte behandlet som accesorial endnu afgørende til basissatsen, der senere ville komme op for forsendelsen. Hyppigst fundne accesorial fragttillæggene diskuteres nedenfor.

For at spare på disse afgifter, er det bedst at kende dine grunde først og undersøgelse i fuld vilkår og betingelser for air freight shipping som fastsat af fragtfirma.

Lift gate-når der er ingen gaffeltruck eller loading dock tilgængelig, en lift gate service er faktureret til hjælpe lastbilchauffører med at laste og losse forsendelser til beboelse pickupper og leverancer eller kommercielle afhente og leverancer. For at undgå komplikationer under processen, er det bedst at du underretter udbyderen af luft freight, i tilfælde af du kan se behovet for et lift gate da trailere er sjældent udstyret med denne vare.

Ekstra gebyrer i omkonfigurere ruter-mest luft fragt skibsfart er designet til at følge en rute nogle slags. Hvis du har brug for selskabet til at tage en anden rute ud over hvad ligger tidligere, ville de sandsynligvis opkræve dig med yderligere gebyrer for dette ekstra arbejde.

Ekstra afgifter på indersiden pick up og levering-når du skal have din forsendelse afhentet eller leveret inde i en virksomhed eller en bygning, dette vil hindre carrier for at afslutte sin rute på tidsplan. Således, for at modregne de udgifter, de er tilbøjelige til at bruge, luftfartsselskaber vil kræve dig om nogle ekstra gebyrer.

Bolig afhentning og levering-off sæt omkostninger til at overføre transporter til mindre trailere, de fleste luftfragt rederier kræve ekstra afgifter på bolig pick ups og leverancer. Dette er tilfældet, da de fleste lokale love dy større størrelser af lastbiler ind boligområder.

Der er bogstaveligt talt hundredvis af muligheder for ekstra betalinger, der ville bestanden på din endelige lovforslag. For mindre end vognlæs og vognlæs forsendelser er det tilrådeligt, at speditører søger for formidlere, der ikke ville kun guide dem gennem processen, men ville også indse for dem nogle former for besparelser.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *